BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 18, 2013

Sponsrat inlägg: Telia HBO

Men vilket flyt! Jag har Telia som tv leverantör och just nu kan man få prova på kanalen HBO gratis i 6 månader och gissa om jag hoppade på det erbjudandet här om veckan? Super enkelt, bara gick in på telia.se och la till den i mitt kanalpaket utan kostnad, inget krångel!

De visar en massa bra serier och både min man och jag blev glada när det visade sig att de visade Game of Thrones som vi följde på nätet men sen blev det svårt att hitta länkar som funkade. Serien är en fantasy som handlar om sju adliga familjer som styr landet Westeros tillsammans med kungen Robert som överhuvud. Han sänder bud efter sin gamle  vän Lord Stark och ber honom att ta jobbet som hans högsta rådgivare och motvilligt tackar han ja. Stark får på omvägar höra att någon planerar att lönnmörda kung Robert och försöker ta reda på med och alla ledtrådar leder till familjen Lannister, kungens frus familj. Kung Robert blir under en jakt skadad och avlider senare på slottet och Lord Stark misstänker genasat att det inte är en olycka utan att det är mord och att någon är ute efter tronen, och inte är Lannisters ensamma om att vilja ta plats på tronen. I ett land söderut på andra sidan havet bor den barbariska familjen Targaryen som planerar att inta Westeros . Alla  familjernas liv som länkas ihop av intriger, krig, kärlek, föräderi och död. Det finns inga element som saknas i denna serien. Men en liten varning för alla som liksom jag tycker att man kan klara sig med mindre naket än vad det är i denna. Inget för barn och ungdomar eller känsliga vuxna heller för den delen...



No comments:

Post a Comment