BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 27, 2011

Monday, Monday

Så, nu har denna blogg fått liv igen men kommer nu mer att vara på svenska eftersom jag begränsar antalet läsare till sådana som jag faktiskt vet vem det är :) Men hoppas att denna bloggen går lika bra som den andra och att jag hinner uppdatera någorlunda ofta.

Nu ska jag fixa barnen klara och ta bussen till vårdcentralen. Härligt att vara körkortslös i vinterkylan, jag är idag bara glad för att det inte är snö ännu för det är svårt att köra vagn i snön... Letar med ljus och lykta efter en begagnad spark som jag kan köpa för jag vill ha en sån i vinter när vagnen får semester. Ganska praktiskt, så slipper man snö på hjulen och att snubbla och slå sig. Så är det någon av er nordbor som har en till salu eller vet någon som har så hojta till! Nu ska vi göra oss klara!

Men var sjutton är snön? Vi bor väl ändå i Norrland eller har jag missat något?

2 comments:

  1. Jag vill också ha en spark! Inte för att jag kommer ha mycket nytta av den här nere (eller ja, de två senaste vintrarna hade men haft det), men ändå...

    ReplyDelete