BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 29, 2011

Tröttisar

Pust och stön! Vilken natt! Gabriel har haft växtvärk och har legat och krävt att bli masserad på foten och benet han har ont i och vid 5 orkade jag inte mer och gick och la mig i hans säng... Varken han eller jag kommer vara människor idag så idag får han vara hemma från förskolan. Han vägrar att äta och vägrar att klä på sig och så kan man ju inte skicka iväg en liten parvel till dagis??? Sen blir väl ingen sugen på att gå ut i blåsten och regnat som har härjat hela natten här hos oss. Fy! Jag frågar igen... Var är snön?


Nu ska det äntligen bli av! Jag och Kymberli ska ÄNTLIGEN gå och se Breaking Dawn på fredag och jag längtar! Vi har fått boka om, boka av och ändra i flera veckor men nu, NU blir det av! Woho!

De e ju för gulligt! Finns det verkligen kvinnor som INTE älskar romantiska historier?


No comments:

Post a Comment