BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 28, 2012

Ny domän kanske?

Har funderat på att flytta min blogg till ett eget domännamn så jag slipper ha blogger.com som slut på min adress. Har kikat runt och jag måste säga att ONE.se ligger bra till.

Innan man registerar sig kan man söka på sitt önskade domänamn för att se vilka som är lediga och vad de olika alternativen kostar.

Dem har många olika alternativ och prisklasser på webbhotell beroende på hur många GB du vill ha.  Från 12 kr i månaden, man kan knappast komma undan billigare. Finns allt från 5GB till 2TB och dynet runt support ifall man behöver hjälp. Känns bra att man kan jobba på sin sida utan att behöv tänka på att kundservice ska ha öppet.

I priset ingår även spam och virusskydd och egna e -post adresser.



De har även fått bra omdömen från deras användare så om min blogg här försvinner så vet ni vart jag är! ;)
 Kort och gott mycket för pengarna!



domännamn

No comments:

Post a Comment