BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 9, 2011

En spik i ryggen tack!

Har så sjukt ont i ryggen och tänkte att jag skulle leta upp spikmattan och ev få lite lindring där innan det är dags att gå ut och skotta uppfarten- igen. När jag väl hittat min lilla matta så la jag mig i min fåfänga på golvet i vardagsrummet där Gabriel och Elvina tittade på Disney Jr. Blev inte så mycket vila av kan jag säga för jag hinner inte mer än lägga mig på mattan så klättrar de över, under och på mig på alla tänkbara och otänkbara sätt. Jag sa till snällt, jag ropade och till och med vrålade att jag + spikmatta INTE är en bra klätterställning men de bara skrattade och fortsatte tills jag inom 5 min hade gett upp. Får kanske göra sådant när de sover i fortsättningen...

Nej, nu ska jag klä på kottarna och gå ut i snön och skotta medan de gör snöänglar, snögubbar och annat bus.  Wish me luck! Och jag hoppas verkligen att jag inte behöver skotta varje dag hela vintern. Det sliter på min redan slitna rygg... 

2 comments: